BestMusic.ro » Eminem » The Real Slim Shady

Eminem - The Real Slim Shady

Loading the player ...
Piesa Eminem The Real Slim Shady face parte de pe albumul The Marshall Mathers LP , lansat in anul 2000 la casa de discuri Interscope Records .

Versuri Eminem - The Real Slim Shady



May I have your attention please? 
May I have your attention please? 
Will, The Real Slim Shady please stand up? 
I repeat will, The Real Slim Shady please stand up? 
We're gonna have a problem here 
 
Y'all act like you never seen a white person before 
Jaws all on the floor like Pam, like Tommy just burst in the door 
And started whoopin' her ass worse than before 
They first were divorce, throwin' her over furniture 
It's the return of the, "Ah, wait, no way, you're kidding 
He didn't just say what I think he did, did he?" 
And Dr. Dre said, nothing you idiots 
Dr. Dre's dead, he's locked in my basement! 
Feminist women love Eminem 
Chigga chigga chigga, "Slim shady, I'm sick of him 
 
Look at him, walkin' around grabbin' his you-know-what 
Flippin' the you-know-who, yeah, but he's so cute though!" 
Yeah, I probably got a couple of screws up in my head loose 
But no worse, than what's goin' on in your parents' bedrooms 
Sometimes, I wanna get on T.V. and just let loose, but can't 
But it's cool for Tom Green to hump a dead moose 
"My bum is on your lips, my bum is on your lips 
And if I'm lucky, you might just give it a little kiss" 
And that's the message that we deliver to little kids 
And expect them not to know what a woman's clitoris is 
 
Of course they gonna know what intercourse is 
By the time they hit fourth grade 
They got the discovery channel don't they? 
"We ain't nothing but mammals", well, some of us cannibals 
Who cut other people open like cantaloupes 
But if we can hump dead animals and antelopes 
Then there's no reason that a man and another man can't elope 
But if you feel like I feel, I got the antidote 
Women wave your pantyhose, sing the chorus and it goes 
 
I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
'Coz I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell his records 
Well I do, so fuck him and fuck you too 
You think I give a damn about a Grammy? 
Half of you critics can't even stomach me, let alone stand me 
"But slim, what if you win, wouldn't it be weird?" 
Why? So you guys could just lie to get me here? 
So you can, sit me here next to Britney Spears? 
Shit, Christina Aguilera better switch me chairs 
So I can sit next to Carson Daly and Fred Durst 
And hear 'em argue over who she gave head to first 
 
You little bitch, put me on blast on M.T.V 
"Yeah, he's cute, but I think he's married to Kim, hee-hee!" 
I should download her audio on MP3 
And show the whole world how you gave Eminem VD 
I'm sick of you little girl and boy groups, all you do is annoy me 
So I have been sent here to destroy you 
And there's a million of us just like me 
Who cuss like me, who just don't give a fuck like me 
Who dress like me, walk, talk and act like me 
And just might be the next best thing but not quite me 
 
'Coz I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
'Coz I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
I'm like a head trip to listen to, cause I'm only givin' you 
Things you joke about with your friends inside your living room 
The only difference is I got the balls to say it 
In front of y'all and I don't gotta be false or sugarcoated at all 
I just get on the mic and spit it 
And whether you like to admit it, I just shit it 
Better than ninety percent of you rappers out can 
Then you wonder how can kids eat up these albums like Valiums 
 
It's funny, 'cause at the rate I'm goin when I'm thirty 
I'll be the only person in the nursin' home flirting 
Pinchin' nurses asses when I'm jackin' off with jergens 
And I'm jerkin' but this whole bag of Viagra isn't working 
And every single person is a slim shady lurkin' 
He could be workin' at Burger King, spittin' on your onion rings 
Or in the parkin' lot, circling, screaming, "I don't give a fuck!" 
With his windows down and his system up 
 
So, will the real shady please stand up? 
And put one of those fingers on each hand up? 
And be proud to be outta your mind and outta control 
And one more time, loud as you can, how does it go? 
 
I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
'Coz I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
'Coz I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
'Coz I'm slim shady, yes I'm the real shady 
All you other slim shadys are just imitating 
So won't The Real Slim Shady please stand up 
Please stand up, please stand up? 
 
Ha ha 
Guess there's a slim shady in all of us 
Fuck it, let's all stand up


Comentarii

Poze cu Eminem

vezi toate pozele