Pentru sezonul de sarbatori de anul acesta, Gap si-a unit fortele cu superstarul pop Katy Perry pentru a sublinia importanta iubirii, bunatatii si tolerantei prin intermediul noii campanii, "ALL TOGETHER NOW”. Noul remix al lui Katy, "All You Need Is Love”, aduce la viata optimismul caracteristic companiei Gap intr-o maniera inovatoare.
Conceputa de renumitul cineast american, care ocupa si pozitia de Global Creative Director in cadrul companiei, Mark Romanek, campania "ALL TOGETHER NOW” amplifica puterea muzicii si a povestilor pentru a transpune sentimentele de iubire si veselie care aduc oamenii impreuna – care este, de fapt, si esenta piesei memorabile care a inspirat aceasta campanie. The Beatles a lansat "All You Need is Love” in 1967, cu doar doi ani inainte sa se infiinteze compania Gap (fondata in 1969). Intorcandu-ne la prezent, "ALL TOGETHER NOW” o evidentiaza pe Katy Perry in toata splendoarea sa, drept un model cultural care isi pune amprenta pe domeniul muzicii, al filantropiei si al miscarii de "empowerment”, aratandu-le fanilor sai importanta de a face parte din ceva mai mare decat ei.
"Muzica si cultura au facut mereu parte din mostenirea Gap”, a spus Mary Alderete, Global Head of Marketing la Gap. "Cand s-a deschis Gap pentru prima data, in 1969, cu ideea inovatoare de a vinde denim impreuna cu o selectie atent aleasa de muzica, Gap si-a luat un angajament fundamental – sa faca mai mult decat sa vanda haine. Suntem incantati sa continuam misiunea companiei prin acest parteneriat cu Katy Perry, care este un adevarat model la nivel global. Impreuna vom ajuta copiii nevoiasi de sarbatori, prin intermediul unei donatii catre Baby2Baby, si vom ajuta la crearea unui viitor mai luminos plin de optimism, fara discriminari si dominat de iubire.
Pe 25 octombrie, Katy a lansat versiunea completa a single-ului "All you Need is Love.” Gap va impartasi sentimentul de iubire, donand cate 1$ pentru fiecare ascultare a piesei pe Spotify, pana la $100,000 catre Baby2Baby – o organizatie nonprofit, sustinuta de Katy, care le ofera copiilor ce traiesc in conditii precare toate necesitatile de baza pe care le merita.
"Sunt incantata sa lucrez mereu cu branduri care fac eforturi pentru a face lumea mai buna si mai vesela”, a spus Katy Perry. "Sa reinterpretez una dinre cele mai memorabile si emotionante piese din toate timpurile si sa avem un mesaj special si important a fost un vis pentru mine. Si nu putea sa fie un motiv mai bun decat sa aducem oamenii impreuna si sa impartasim bucurie pentru sarbatori si sa strangem bani pentru Baby2Baby, o organizatie caritabila care imi este foarte draga. Copiii sunt viitorul nosru. Trebuie sa sustinem copiii si sa-i ajutam sa-si aprecieze valoarea si sa aiba respect de sine.
In cinstea Zilei Internationale a Bunatatii, Gap va sarbatori prietenia de orice fel si oamenii care sustin acest mesaj. Gap si Disney vor lansa o colaborare exclusiva pentru toate generatiile – logo-ul caracteristic Gap impreuna cu Mickey Mouse, prietenul tuturor. Cu aceasta colectie in editie limitata, Gap va continua sa sutina EmbraceRace – o organizatie nonprofit care ajuta parintii si alti adulti sa creasca generatii de copii care sunt informati, grijulii si curajosi indiferent de rasa. Donatia de $50,000 din partea Gap ii va ajuta in dezvoltarea platformei lor, unde sunt impartasite povesti care inspira despre intersectarea raselor, culturilor si identitatilor care sa incurajeze toate generatiile sa accepte prieteniile de orice fel.
Publicat pe 29 Octombrie 2021 de BestMusic.ro
Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul BestMusic și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: BestMusic Newsletter