
Potrivit Nielsen SoundScan, "Wilder Mind", al treilea album de studio al trupei britanice Mumford and Sons, a vandut pana acum: 231,000 de albume fizice, 78,000 de piese si a fost ascultat online de 15,4 milioane de ori. Astfel ca in aceasta saptamana a reusit un total 249,000 unitati.
Nielsen SoundScan este un sistem care monitorizeaza vanzarile din muzica in Statele Unite si Canada si este folosit in stabilirea clasamentului Billboard.
4 mai a fost ziua in care trupa folk-rock "Mumford & Sons” a lansat cel de-al treilea album de studio intitulat "Wilder Mind”.
Pentru noul album, cei de la "Mumford & Sons” au facut o schimbare semnificativa de stil, renuntand la banjo si acordeon si optand pentru un sound dominat de chitare electrice.
Primul single lansat oficial de pe noul album se numeste "Believe” si a fost urmat de alte 4 piese, "The Wolf”, "Snake Eyes”, "Hot Gates” si "Tompkins Square Park”, cea din urma fiind lansata chiar in ziua aparitiei albumului.
Mai multe stiri despre: Billboard number one Topul Billboard 200 primul loc Publicat pe 14 Mai 2015 , de Elena Paraschiv