BestMusic.ro » Stiri » B'estfest Summer Camp 2013: impresii post-distractie

B'estfest Summer Camp 2013: impresii post-distractie

Daca odata cu fiecare editie Emagic a avut grija sa presare B'estfestul cu diferite premiere notabile, anul asta, desi mai putine decat la celelalte editii, acestea n-au lipsit. Highlight-ul festivalului a fost cu siguranta Nas, fapt dovedit si de cifrele anuntate de organizatori: 28,000 de oameni au ajuns la Tunari in ziua de sambata.

Mai mult ca in alti ani, am mers la B'estfest pentru diversitatea de activitati, de scene, de artisti locali, si
desi suntem intr-o masura de acord cu cei care au spus ca trupe ca OCS si Les Elephants Bizarres ar fi meritat un loc pe main stage, e nevoie ca publicul roman sa se obisnuiasca cu ideea ca la un eveniment de asemenea amploare nu vii sa stai in fata scenei principale de la deschiderea portilor pana cand se da stingerea si ca un festival de muzica nu inseamna DOAR muzica.

Vezi galeriile foto cu headlinerii festivalului: Texas | Nas | Chase and Status

poze bestfest 2013

Dupa cum ziceam, in materie de headlineri, exceptandu-l pe Nas, nu am fost dati pe spate: muzica celor de la Texas nu e cea mai "datatoare de sentimente inaltatoare" si mai degraba ne-a molesit dupa seturile energice semnate de The Heavy si trupele romanesti, dar nu spunem ca nu ne-au napadit niste amintiri placute cand am cand am auzit "Inner Smile", "In Our Lifetime" sau "I Don't Want A Lover". In ceea ce priveste ultima zi, Chase & Status a agitat bine spiritele si a fost o alegere buna avand in vedere ca tineretul Romaniei mananca dnb pe paine. "Noi, astia mai batrani", am dat usor din cap de la terasa Expirat, de unde se vedea si auzea perfect.

Ajungand la Nas, prima imagine care ne trece prin minte cand ne amintim de concert e o mare de oameni fugind spre main-stage pe intro-ul lui Green Latern. Fara artificii inutile, "am venit sa facem hip-hop" si asa a fost. Piesele au curs ca pe banda, cu cateva interventii ale rapperului intre piese. Slava domnului, dupa 20 de ani de cariera la cel mai inalt nivel, Nas a reusit sa retina ca suntem in Bucharest si nu n-a facut nefacuta cu Budapest :) Un mare hop trecut, asa ca ne-am putut bucura 100% de "If I Ruled the World", "One Love" si "NY State of Mind". Speram ca succesul acestui concert va deschide mai multe usi in ceea ce priveste evenimente mari cu artisti hiphop, mai ales ca nici la trupele romanesti de pe main stage publicul n-a lipsit (la Shadowbox & Chimie a fost 70% din publicul de la Enter Shikari). Ca tot vorbim de Enter Shikari, concertul lor a fost o nebunie totala, de mult n-am mai vazut o trupa de talia lor care, desi nu a avut cel mai numeros public pe care l-au vazut vreodata, sa interactioneze atat de frumos cu publicul. Apreciem ca Emagic a luat in considerare si nisa asta pentru festival.

Vezi galeriile foto cu:

The Heavy | Soilwork | RoadKillSoda | Zob | White Walls | Vita de Vie | Vama | Tiamat | Subscribe | Subcarpati | Coma | Changing Skins | Enter Shikari | Goodbye To Gravity | Electric Fence | Shadowbox & Chimie

Pentru 2014 asteptam corturi ceva mai spatioase pentru Vodafone Dance Arena si Jagermeister, unde era imposibil sa te bucuri de muzica (excelenta, de altfel) si sa-ti bei linistit berea din cauza unui du-te-vino continuu. Trupele romanesti merita sa fie vazute si auzite si probabil multi dintre cei care ar fi vrut sa descopere artistii locali de la editia de anul asta n-au facut-o din cauza aglomeratiei si caldurii.

In ceea ce priveste extra-activitatile, nu prea am avut de ce sa ne plictisim intre concerte, desi am zis pas de
data asta, i-am admirat pe cei ce se incumetau la bunjee, riderii Burn de mancat au existat o multime de optiuni, preturile la bautura au fost decente, iar Expiratul la fel de primitor precum il stim.

Poze cu publicul: Ziua 1 | Ziua 2 | Ziua 3

poze public bestfest 2013

Speram sa ne vedem cu B'estfestul si in 2012, mai mare si la fel de primitor si ii multumim pentru 2013 :)